Tagastamisõigus: Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastatav kaup peab olema rikkumata ja kasutamata ja tagastatud sama Sildiga! Klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise Avaldus (vabas vormis) 14 päeva jooksul, peale tellimuse kättesaamist e-posti aadressil [email protected]
Ostja on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemis avalduse esitamisest.
Toote saab tagastada, eelnevalt teavitades [email protected] .
Vastame teile esimesel võimalusel ja kirjutame juhised toote tagastamiseks. Toote mis soovite tagastada tuleb saada pakiautomaatidesse:
* Itella: Tallinna Idakeskuse pakiautomaat. Punane 16b, Tallinn Estonia 96202. Tel:+37258005442
* Omniva: Omniva Tallinna Idakeskuse pakiautomaat. Punane 16, Tallinn, Estonia 96202. Tel:+37258005442
Tagastuse avaldus: Vabas vormis esitatud Tagastuse avaldus aadressile [email protected] peab sisaldama:
- ostja ees- ja perekonnanimi,
- tootekood ja tellimuse numbrit,
- tagastamise põhjus (soovi korral).
Tagastamisega seotud postikulud kannab Ostja.
NB! Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad, sokid, parfüümid,kosmeetika, hügieenitooted) 14-päevane taganemisõigus Ei kehti.
Juhul, kui Ostja on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, meie e-poel on õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab meie E-pood kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest e-poodi.
Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Juriidilistele isikutele antud 14 päevane tagastus õigus ei kehti. www.kaksharakat.ee ei vastuta tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest, sellisel olukorra juhul, kus meie e-pood ei saanud mõjutada.
Pretensioonide esitamise kord: Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 paeva jooksul meie e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile [email protected] pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Meie e-pood ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Kes me oleme: Kaks Harakat OÜ Reg kood: 16849766